Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~onix | użytkownik

imię i nazwiskoPani M.M adresZamość zarejestrowany24.10.2006 @21:13:13 ostatnio na stronie12.09.2013 @22:00:54

hmm hmm nie mi mówić o samej sobie





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypekokosek966 Gadu-Gadu6610608
digarty46 komentarze309 posty na forum10

komputer / sprzęt
Ołówek,skalówka, laptop, mocne nerwy:D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jaabbco    24.08.2010 @20:27:44
dzięki za odwiedziny
~SoRal    20.03.2010 @21:04:22
Dziękuję
~sanglier    09.02.2010 @21:08:22
naszaklasa lub facebook
_______
Weźcie mnie jakim jestem albo mnie zabijcie...
http://www.zabieram.pl <<<<<<<<< polecam
~AndrzejStrzelba    11.10.2009 @10:49:55
Zachwycająca galeria, szczególnie podobają mi się portrerty twarzy nasycone elementami tajemniczności, grozy i niesamowitości. PiĘKNE !!!
ostatnio edytowane: 2009-10-16 22:21:15
_______
Może jakieś wspólne focenie?
~polavattley    03.09.2009 @13:36:34
ładna galeria poobserwuje
~ironman80    19.06.2009 @09:31:06
dzięki za dodanie do obserwowanych pozdrawiam
~JaWaK    12.05.2009 @13:33:00
ZGF - Zamojska Grupa fotograficzna, towarzysze www/
~waldekarch    27.12.2008 @23:32:55
urlopu...?? __do pracy! ___potem dopiero i a po sylwestrze znow do !

hehe
_______
szczególnie polecam___ http://gluckskind.digart.pl/
~waldekarch    27.12.2008 @12:07:04
A Dziękuję Dziękuję! Również życzę Wszystkiego Naj Naj na Nowy Rok!
"bezruchu" niema__tylko czasu niema by cokolwiek zamieścić
jak Święta?
_______
szczególnie polecam___ http://gluckskind.digart.pl/
~kane333    24.12.2008 @01:12:56
dzieki za obs. znamy się ?
~sempai    31.10.2008 @19:55:01
dziekuje bardzo / pozdrawiam / : )
_______
Śniadanie zjedz sam,
Obiadem podziel sie z przyjacielem
Kolacje oddaj wrogowi.
-------------------------
nie oceniaj, dziekuj -zartuje
~SX    13.09.2008 @18:12:02
_______
Niech sobie ten przypis przeczyta elita, że każda śmietanka na deser jest bita.
http://www.youtube.com/watch?v=wxgzSIvWMOo&feature=related
~Sm3agol    10.09.2008 @21:27:12
Znam salad fingers już trochę;] Ryje banie:D
~Sm3agol    10.09.2008 @21:21:42
O prosze kogo ja tu widze;d
~Deliber    09.09.2008 @01:02:06
mi sie podobają Twoje szalone bryłki też bawię się na kartce od czasu do czasu...
~clk    08.09.2008 @19:26:58
ogromny plus za diablo II hehe pozdro dzienks za koment
~ALCOMATS    12.08.2008 @12:34:41
duzo tajemniczosci w tych twoich pracach pzdr
~marko2323    08.07.2008 @18:04:00
~Berith    26.06.2008 @18:21:21
Jutro ognisko digartowe, będziesz?
_______
Nie, nie mam problemów z piciem, oprócz momentów kiedy nie mogę się upić
~ZdrowasMario    11.05.2008 @21:07:05
Hej Gosia;p Jak sie sdtudiuje?
~lalo    06.05.2008 @18:34:33
_______
"Wraz z moim koncem nadejdzie poczatek"
~Nirvana86    02.05.2008 @09:32:33
Dziękuję serdecznie i słonecznie
~peterchen    25.04.2008 @03:00:27
Ok nie ma sprawy, czytaj forum tam będe zamieszczał ogłoszenia co do spotkań pzdr
~lalo    18.04.2008 @07:31:58
_______
"Wraz z moim koncem nadejdzie poczatek"
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt